Najem ali nakup davčne blagajne – kaj se podjetjem bolj splača?
Podjetniki se pri uvedbi davčne blagajne pogosto sprašujejo, ali je bolj smiselno sistem kupiti ali najeti. Na prvi pogled gre za finančno odločitev, a v resnici ta izbira vpliva na učinkovitost poslovanja, podporo uporabnikom in dolgoročno skladnost z zakonodajo. 
PREBERI VEČ
#Blog
08. Oktober
Ali se tudi vaš računovodja pritožuje nad davčno blagajno?
Ste se že znašli v situaciji, ko je vaš računovodja vztrajal, da morate uporabiti točno določeno davčno blagajno – ne glede na to, kaj vam je bolj priročno ali cenovno ugodno?
#Blog
29. September
IOS blagajna – začnite prodajati že isti dan!
Če iščete blagajno, ki jo lahko hitro postavite v uporabo in z njo brez zapletov pričnete poslovati, je IOS blagajna prava izbira. Smo edini v Sloveniji, ki vas lahko popolnoma usposobimo še isti dan – od prvega klica pa do tega, da že izdajate račune v svoji trgovini, salonu ali na terenu še isti dan.
#Blog
22. September
Imam probleme z internetom, ali to pomeni, da sem v prekršku?
Ena najpogostejših skrbi uporabnikov davčnih blagajn je vprašanje: Kaj pa, če izgubim internetno povezavo? Sem v tem primeru v prekršku?
#Blog
15. September
HubtiePos – več kot le davčna blagajna
Ko razmišljate o poslovnem programu, pogosto najprej pomislite na davčno blagajno. Ampak HubtiePos je veliko več. Gre za celovit program, s katerim lahko vodite celotno poslovanje na enem mestu.
#Blog
09. September
How to Start Your Business in Slovenia – Understanding the Cash Register System (Davčna blagajna)
Since we have lately received more and more inquiries from foreigners who wish to start a business in Slovenia, we decided to write this blog to explain the basics. Our goal is to help you understand the rules, give you practical guidance, and maybe take away some of the stress.
 
#Blog
01. September
Zakonu o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), ki za vse DDV zavezance uvaja obvezno elektronsko oddajo evidenc izdanih in prejetih računov na FURS
Z ZDDV-1, slovenski zakon o davku na dodano vrednost, je od 1. julija 2025 uvedl nov sistem elektronskega poročanja evidenc, ki po novem med obveznosti vseh DDV zavezancev vključuje tudi vodenje in predložitev zakonitih evidenc izdanih (KIR) in prejetih računov (KPR). 
Copyright © 2023 HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio
Close zapri Na spletnih straneh HubTie uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.