Koliko denarja porabite za marketing, prodajo in dizajn v trgovini? Ugotovitve kažejo, da je lahko velik del tega denarja dejansko namenjen za izobraževanje zaposlenih, saj so večinoma ravno oni močno povezani s strankami, zato je prek njih veliko laže doseči rezultate.
02. 07. 2015 - Avtor HubTie
Če bo vaša stranka doživela slabo pomoč strankam, jo boste skoraj zagotovo izgubili. Pri tem ni nujno, da bo izkušnja tako grozna, dovolj je že, če stranka začuti rahlo pomanjkanje skrbi ali brezbrižnost, pa se že lahko začne spraševati, ali želi še naprej poslovati z vami. Če se želite temu izogniti, razmislite o naslednjih stvareh, ki odganjajo kupce.
26. 06. 2015 - Avtor HubTie
Impulzivni nakupi so stalna prizadevanja podjetnikov. Če smo samo malo pozorni, lahko v kratkem sprehodu čez trgovino opazimo številne podrobnosti, ki skušajo spodbuditi impulzivne nakupe.
Copyright © 2019 HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio