Imam probleme z internetom, ali to pomeni, da sem v prekršku?



V poslovnem vsakdanu se pogosto zgodi, da internet ne deluje brezhibno. Do izpada lahko pride zaradi težav pri ponudniku, slabega signala ali tehničnih motenj. Ker je davčna blagajna neposredno povezana z oddajo računov na FURS, se mnogi podjetniki ustrašijo, da bi v takem primeru kršili zakonodajo.

Naj vas pomirimo, skrb je odveč.

Naš sistem je zasnovan tako, da omogoča nemoteno poslovanje tudi v primeru, ko internetna povezava ni na voljo. To pomeni, da boste račun kljub izpadu še vedno lahko izdali in ga natisnili stranki. Za stranko se torej nič ne spremeni, prejela bo veljaven račun.

Edina razlika je v tem, da račun v tistem trenutku še ne bo potrjen pri FURS-u. Sistem pa poskrbi, da se bo račun samodejno potrdil takoj, ko bo internetna povezava spet vzpostavljena. Na ta način nikoli niste v prekršku, saj zakon omogoča, da se računi oddajo naknadno, ko povezava ponovno deluje.

Dodatna prednost našega sistema je tudi ta, da so vsi računi – potrjeni in nepotrjeni – vedno vidni v zaledni pisarni. Do nje imate dostop tudi vi, kar pomeni, da lahko ob morebitni nenapovedani inšpekciji brez težav pokažete vse evidence. Tako ste vedno zaščiteni, vaša poslovna dokumentacija pa ostaja pregledna in skladna z zakonodajo.

Torej, izpad interneta še ne pomeni, da ste v prekršku. Z našo davčno blagajno lahko brez skrbi izdajate račune tudi brez povezave.
Copyright © 2023 HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio
Close zapri Na spletnih straneh HubTie uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.