Ljudje dandanes redko opravijo nakup na
spletu, ne da bi pred tem prebrali mnenja drugih že zadovoljnih ali pa
nezadovoljnih kupcev na vaši spletni strani. Stranke so postale amasadorji vaše
blagovne znamke in njihova mnenja so še kako pomembna. Zadovoljni kupci bodo z
veseljem delili svojo pozitivno izkušnjo in vam tako pomagali pri uspešnosti
vašega posla. Za uspešno poslovanje je potrebno imeti bazo rednih in
zadovoljnih strank, ki se bodo vedno znova vračale k nam.
Se sprašujete, kako ohranjati odnose s strankami
in jim dati občutek pomembnosti?
CRM je pravi odgovor. Z njegovo pomočjo lahko
tudi sami zgradite bazo zadovoljnih strank.
Zavedati se je potrebno, da so prav stranke najpomembnejši
del vsakega podjetja, zato se moramo v današnjem času, ves čas močno truditi za
ohranjanje njihove zvestobe. CRM (Customer Relationship Management) je orodje,
ki vam omogoča prav to. Omogoča vam celovit pogled na stranke, upravljanje
odnosov, podatkov ter vseh informacij povezanih z njimi. Vsi se trudimo
ohranjati stik s strankami. V primeru, da je strank malo si lahko nekaj pomembnejših
informacij o njih celo zapomnimo oz. kako drugače zabeležimo. Takoj, ko naš
posel zraste in je baza strank veliko večja, je potrebno za res uspešno delo
pričeti uporabljati CRM orodje.
S pomočjo omenjenega orodja boste lahko imeli o
posamezni stranki shranjene še tako podrobne informacije in podatke. Kdaj ste
bili nazadnje v kontaktu, kakšno storitev oz. nakup je stranka opravila, kdaj
jo je potrebno ponovno kontaktirati, smo že poslali el. sporočilo in vabilo,
smo stranko pozabili poklicati,..? Vse informacije boste z uporabo CRM orodja
imeli na enem mestu. Do njih boste dostopali hitro in enostavno. CRM orodje
prihrani čas, denar in vašo energijo, ter si zapomni še vsako najmanjšo
podrobnost o vaših strankah. V sistemu boste imeli urejeno bazo strank z vsemi
podatki na enem mestu, omogočena vam bo izvedba oglaševalskih akcij, poleg tega
pa boste imeli tudi stalno povezavo z javno bazo podjetij. Vse bo urejeno na enem
mestu. Kdo si ne želi tega?
Zakaj torej potrebujete CRM? Ker so stranke
srce vašega posla in ker je njihovo zadovoljstvo vaša prioriteta!