Ko je Slovenija leta 2011 napovedala uvedbo davčnih blagajn, je
med podjetniki završalo, saj številni v novem sistemu vidijo le dodatno
obveznost, stres pri uvajanju in seveda strošek. Uvedba davčnih blagajn
poleg dodatnih stroškov odpira tudi številna druga vprašanja glede
dodatne opreme, varnosti tovrstnih blagajn, načina delovanja itd. Mnogi
prav tako niso vešči delovanja v virtualnem, brezžičnem sistemu, saj
imajo z njim malo ali celo nič izkušenj. Eksplozivna mešanica, ki
marsikateremu marljivemu podjetniku in obrtniku razumljivo povzroča
nemalo jeze in sivih las. A tej spremembi ne bo mogoče ubežati, zato jo
lahko podjetniki izkoristijo tudi za uvajanje sistematičnejšega in bolj
preglednega poslovanja, ki ga omogočajo kvalitetnejše davčne blagajne.
Največ polemik povzročajo dodatni stroški davčne blagajne, ki
jih implementacija prinaša. Dodatna, po mnenju marsikoga tudi nepotrebna
obremenitev, ki zmanjšuje težko prisluženi dohodek. Napovedani stroški
za vključitev v sistem so bili s strani FURS-a ocenjeni na 0–300 €,
Obrtno podjetniška zbornica pa v ocenjeni znesek tudi močno dvomi, zato
bo izbira primernega sistema še posebej pomembna. Cene davčnih blagajn
se pri ponudnikih močno razlikujejo. Zelo pomembna, če ne bistvena, pa
je možnost nadgradnje in integracije v celovit in enostaven način
vodenja posla.
V podjetju HubTie so zato razvili davčno blagajno, ki omogoča nadgradnjo in prilagoditev ter je hkrati cenovno ugodna. Blagajna HubTie POS stroške
priključitve znižuje na minimum: za vključitev na sistem dejansko ne
potrebuje drage strojne opreme. Lastnikom Android telefona ali
tabličnega računalnika bo zadostoval le nakup mobilnega termičnega
tiskalnika za izpis računa. Sicer pa vam bodo izkušeni svetovalci
pomagali pri izbiri optimalne strojne opreme, ki jo narekuje obseg in
tip poslovanja.
Mesečni stroški uporabe
blagajne HubTie POS so minimalni; poleg konkurenčne akcijske cene 14,90
€/ mesec se trenutno odpira tudi priložnost sodelovanja s podjetjem
HubTie v obliki partnerstva.
Podjetjem,
ki bi rada preizkusila najmodernejše nadgradnje programa mobilnega
plačevanja, sicer že nekaj let uveljavljene v tujini, HubTie ponuja
brezplačno 3-mesečno preizkusno dobo, v kateri lahko spoznajo vse
možnosti, ki jih blagajna ponuja. Če bi radi postali njihov partner in
vas zanima več informacij, jih kontaktirajte na elektronskem naslovu info@hubtie.si ali telefonski številki 030 22 11 33 .
Posebno
pozornost je namenjena varnosti. Glede na trend povečevanja vdorov v
podatkovne zbirke, je ta aspekt pomembnejši kot kadarkoli prej. Varnost
podatkov je eden najpomembnejših faktorjev stabilnosti poslovanja, zato
podjetje HubTie POS porablja najnovejše varnostne metode in spletne certifikate SSL.
V podjetju HubTie se zavedajo, da davčne zavezance skrbi način uporabe novega sistema blagajne, zato je blagajna HubTie POS enostavna in intuitivna za uporabo.
V
podjetju HubTie se zavedajo, da bo prehod na nov sistem zahteven, zato
so posebno pozornost namenili podpori uporabnikom. Ves čas namestitve
davčne blagajne so vam na voljo svetovalci, ki bodo v primeru zapletov
svetovali in rešili zagate, tako da bo vključitev v sistem opravljena
brezhibno. Podjetniki tako ne bodo po nepotrebnem izgubljali živcev in
bodo energijo raje osredotočili na delo in svoje stranke.
Aplikacija
HubTie je prilagojena različnim podjetniškim panogam, kar omogoča
maksimalno poenostavitev poslovanja v vsakem podjetju. HubTie POS storitve
se prilagaja specifikam različnih storitev in med drugim omogoča tudi
upravljanje z različnimi popusti in prodajnimi akcijami, modul HubTie POS
trgovina pa je namenjen trgovcem, ki lahko z aplikacijo ustvarjajo
različne prodajne akcije, iščejo med artikli in upravljajo z zalogami,
sistem pa je tudi podprt za barcode čitalnike.
Omenjena rešitev
lahko z nekaj preprostimi koraki postane tudi internetna trgovina z
"real-time” zalogo in obveščanjem o naročilih e-mail naslov, kar
omogočajo obstoječi artikli, ki so vnešeni v vašo spletno pisarno.
Strankam se lahko ponudi tudi kartice, kode, posebne ponudbe, popuste
ali točke zvestobe. Vsem tem aktivnostim se lahko sledi preko sistema. S
prilagajanjem ponudbe in prodaje lahko podjetnik dodatno poveča svoj
prihodek ali tržni delež.
Objavljeno na portalu 24ur.com, 23. 4. 2015:
http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/izkoristite-uvedbo-davcne-blagajne-za-izboljsanje-poslovanja.html