Pogosta vprašanja







1. Kaj je HubTie POS ali je to davčna blagajna?

Enostavna, pregledna in uporabniku prijazna davčna blagajna, prilagojena za različne storitve in trgovine.  Izkoristite 30-dnevno brezplačno testiranje blagajne in pomoč svetovalcev. 


2. Zakaj naj uporabljam HubTie POS?

Blagajna je prilagojena vam  in vašemu podjetju. V ceno imate vključene že vse posodobitve blagajne. Razlogov za uporabo je več kot dovolj, nekaj smo jih našteli na tej strani.


3. Kako se prijavim v HubTie POS?

Blagajno si prenesite iz Google Play ali iTunes. Prijavite se v svoj račun in sledite navodilom. V primeru, da potrebujete pomoč nas pokličite na telefonsko: 070 860 812 ali pošljite e-mail sporočilo na info@hubtie.si in z veseljem vam bomo pomagali. 


4. Kaj vključuje paket?

Na voljo je več različnih paketov.  Poleg celotnega paketa lahko naročite tudi osnovni sistem POS, ki omogoča izdajanje računov. Več si lahko preberete tukaj.


5. Koliko stane davčna blagajna HubTie POS?

Mesečna uporaba osnovnega paketa znaša že od 11,90 €.


6. Ali blagajna deluje brez povezave?

Program je zasnovan za delovanje brez internetne povezave (offline mode), tako da lahko blagajno uporabljate tudi takrat, ko vam internetna povezava ni na voljo. Račun še vedno natisnete. Kasneje ko pa boste prišli v stik z interentom, se vam bodo računi davčno potrdili.


7. Imam svojo tablico/telefon. Ali moram kupiti novo opremo?

Ne potrebujete nove opreme. Za delovanje potrebujete telefon/tablico in tiskalnik preko katerega natisnete račun. Aplikacijo pa si naložite preko Google Play ali iTunes. In že ste pripravljeni za  poslovanje.


8. Nimam svoje opreme, katero vrsto strojno opreme potrebujem, da lahko uporabljam HubTie POS?

Za uporabo potrebujete tablični računalnik/telefon in prenosni tiskalnik. V primeru, da to že imate si samo prenesete aplikacijo na svojo opremo.  Če potrebujte pomoč pri izbiri opreme, so vam na voljo strokovnjaki ekipe HubTie POS. Za lažjo odločitev o nakupu opreme smo pripravili tudi nekaj paketov. Več o paketih integracije si lahko preberete tukaj. 


9. V kolikšnem času bom prejel naročeni paket integracije?

Vaša POS oprema bo prispela k vam v roku 14 dni. Če ne prej, preverite roke dobave pri našem svetovalcu. Poštnina je brezplačna. Lahko se pa dogovorite z našim strokovnjakom in vam jo osebno dostavi.


10. Kako se vodi zaloga?

Spletna pisarna vam omogoča enostavno izdajanje računov, dobavnic, prevzemnic ipd., zato lahko v vsakem trenutku vidite kakšno je stanje vaših zalog.


11. Ali vsak zaposleni dobi svojo PIN kodo?

PIN kode se dodelijo vsakemu zaposlenemu posebej, tako da je možno razlikovanje med več uporabniškimi računi. 


12. Ali je blagajna skladna z zakoni?

Blagajno smo zasnovali tako, da je popolnoma skladna z vsemi zakoni v Republiki Sloveniji. Ob posodabljanju zakonodaje se bo tudi blagajna posodobila samodejno, pri čemer za vas ne nastanejo dodatni stroški.


13. Kaj se zgodi, ko bodo davčne blagajne obvezne?

HubTie POS blagajna ima vse razvite specifikacije in bo popolnoma primerna za uporabo tudi, ko bodo davčne blagajne obvezne.


14. Kako potekajo nadgradnje?

POS sistem je zgrajen na podlagi fleksibilne platform. Redno posodabljanje tehnologije in varnostnih zahtev je seveda brezplačno za ves čas vaše uporabe storitve.


15. Ali lahko kasneje na to blagajno povežemo še dodatno poslovno enoto?

Seveda. Blagajna dopušča možnost vezave dodatnih poslovnih enot.


16. Davčno blagajno že imam ali lahko kljub temu prestopim k vam?

Seveda lahko. Vi nas samo pokličite in pomagali vam bomo pri prestopu k nam. Prestop je brezplačen.








All FREE support you need


Contact our support and sales team by use of contact form bellow.






Copyright © 2019 HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio