Pogosta vprašanja







1. Ali lahko z davčno blagajno/HubTie Pos poslujem že isti dan kot jo naročim?

Seveda. Našo blagajno je popolnoma enostavno namestiti na katerokoli napravo. Je tudi zelo enostavna za uporabo. Pokličite nas na: 070 860 812 in vodili vas bomo čez celoten postopek namestitve in aktivacije. 


2. Zakaj naj bi uporabljal HubTie POS in ne druge davčne blagajne?

Naša blagajna je prilagojena vam in vašemu podjetju. V ceni mesečnega najema imate vključene popolnoma vse posodobitve blagajne skozi celo leto (tako zakonske, kot tudi programske). Razlogov za uporabo naše blagajne je več kot dovolj. Nekaj smo jih našteli na tej strani.


3. Kako se prijavim v HubTie POS?

Blagajno si lahko prenesete iz Google Play trgovine ali AppStore-a. Zaženete aplikacijo in vnesete notri svoje podatke. Aplikacija vas bo sama vodila naprej. Le sledite navodilom. V primeru, da potrebujete pomoč, nas pokličite na: 070 860 812 ali pošljite e-mail na info@hubtie.si in z veseljem vam bomo pomagali.


4. Kakšne davčne blagajne nudite?

Glede na specifiko vašega dela smo razvili tri različne HubTie POS davčne blagajne (storitve, trgovina in lokal). Vse tri so popolnoma brez začetnih stroškov in z že vklučenimi vsemi posodobitvami.

5. Koliko imam stroška z davčno blagajno HubTie POS?

Mesečna uporaba osnovnega paketa znaša že od 11,90 €. Preverite naše pakete tukaj.


6. Ali blagajna deluje brez povezave?

Program je zasnovan za delovanje brez internetne povezave (offline mode), tako da lahko blagajno uporabljate tudi takrat, ko vam internetna povezava ni na voljo. Račun še vedno natisnete. Kasneje, ko pa boste prišli v stik z internetom, se vam bodo računi ob ponovnem zagonu aplikacije, avtomatsko poslali na FURS in davčno potrdili.


7. Imam svojo tablico/telefon. Ali moram kupiti novo opremo?

Ne, ne potrebujete nove opreme. Za delovanje potrebujete telefon/tablico ter tiskalnik preko katerega natisnete račun. Aplikacijo pa si naložite preko Google Play trgovine ali AppStore-a. Potrebujete le še tiskalnik in že ste pripravljeni za poslovanje.


8. Nimam svoje opreme, katero vrsto strojne opreme potrebujem, da lahko začnem uporabljati HubTie POS davčno blagajno?

Za uporabo naše blagajne potrebujete tablični računalnik/telefon, stacionarni ali prenosni računalnik ter prenosni ali stacionarni tiskalnik. Če potrebujte pomoč pri izbiri opreme, so vam na voljo strokovnjaki ekipe HubTie POS.

9. V kolikšnem času bom prejel naročeni paket integracije?

Če je oprema na zalogi, bo prispela k vam v najkrajšem možnem času. Če ne prej, preverite rok dobave pri našem svetovalcu. Poštnina je brezplačna. Lahko pa se dogovorite tudi z našim strokovnjakom in vam opremo osebno dostavi in namesti ter prikaže delovanje same blagajne.


10. Kako se vodi zaloga?

Spletna pisarna vam omogoča enostavno izdajanje računov, dobavnic, prevzemnic ipd., zato lahko v vsakem trenutku vidite kakšno je stanje vaših zalog.


11. Ali vsak zaposleni dobi svojo PIN kodo?

PIN kode se dodelijo vsakemu zaposlenemu posebej, tako da je možno razlikovanje med več uporabniškimi računi. Uporabniškim računom se lahko kreiranjo uporabniške pravice za delo s programom (delavec, poslovodja, administrator).


12. Ali je blagajna skladna z zakoni?

Blagajno smo zasnovali tako, da je popolnoma skladna z vsemi najnovejšimi zakoni v Republiki Sloveniji. Ob posodabljanju zakonodaje se bo tudi blagajna posodobila samodejno, pri čemer za vas ne nastanejo nobeni dodatni stroški.


13. Odhajam na dopust. Ali lahko preverjam svoj promet in stanje na dopustu?

Seveda lahko. HubTie POS je blagajna, pri kateri imate nadzor 24h/dan kjerkoli ste. Vse kar potrebujete je internet in spremljajte vašo prodajo kar iz dopusta :)


14. Kako potekajo nadgradnje?

POS sistem je zgrajen na podlagi fleksibilne platforme. Redno posodabljanje tehnologije in varnostnih zahtev je seveda brezplačno za ves čas vaše uporabe naše storitve. Nadgradnje potekajo samodejno, preko interneta.


15. Ali lahko kasneje na to blagajno povežemo še dodatno poslovno enoto?

Seveda. Blagajna dopušča možnost vezave dodatnih poslovnih enot.


16. Davčno blagajno že imam ali lahko kljub temu prestopim k vam?

Seveda lahko. Vi nas samo pokličite in pomagali vam bomo pri prestopu k nam. Prestop je za vas popolnoma brezplačen.








Potrebujete nasvet strokovnjaka?


Pokličite nas ali nam posredujte vaše vprašanje preko kontaktnega obrazca in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času


070 860 812 ali  059 02 69 26




Copyright © 2018 HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio