Od 15. 11. 2015 dalje lahko oddate vlogo za pridobitev namenskega digitalnega potrdila prek portala eDavki. Tisti zavezanci, ki ne uporabljate sistema eDavki, pa boste lahko za pridobitev namenskega digitalnega potrdila pooblastili koga drugega (npr. računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne).
06. 11. 2015 - Avtor HubTie
Do pričetka uporabe davčne blagajne morate pripraviti tudi interni akt o popisu poslovnih prostorov, dodelitvi oznak poslovnim prostorom in pravilih za dodeljevanje zaporednih številk računov. Za pripravo primernega internega akta se posvetujete z našim svetovalcem, ki vam bo glede na specifike vašega posla, število poslovalnic, število blagajn in način številčenja računov svetoval, kaj vse in na kakšen način vključiti. Vzorec internega akta smo vam pripravili tukaj.  
V Uradnem listu RS št.75/2015 je bil 8. oktobra objavljen Pravilnik o spremembah Pravilnika o izvajanju davčnega potrjevanja računov (št. 60/2015), ki prinaša nekaj sprememb. V sedmih členih pravilnika so zajete spremembe glede zapisa zaščitne oznake, obsegu sporočanih podatkov in zahtevanem tipu elektronske povezave.
Copyright © 2019 HubTie, AM Plus d.o.o., Vse pravice pridržane. | Izdelava MMstudio